Primăria comunei Dudeştii Noi organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante inspector clasa I, grad profesional – asistent, în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor
Concursul va avea loc la sediul Primăriei comunei Dudeştii Noi, str. Calea Becicherecului, nr. 29, Judeţul Timiş, astfel :
– proba scrisă în data de 27.02.2017, cu începere de la ora 10˚˚
– interviul în data de 01.03.2017, cu începere de la ora 10˚˚
Condiţii specifice de participare la concurs :
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– 1(un) an vechime în specialitatea studiilor ;
– operare pe calculator în utilitarele Microsoft Office – nivel mediu
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3
- copie act de identitate
- copie certificat de naştere
- copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)
- copii ale diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
- copia carnetului de muncă sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă sau,
după caz, vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice
- cazier judiciar
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de medicul
de familie sau de către unităţile sanitare abilitate
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat
activităţi de poliţie politică.
Copiile solicitate vor fi însoţite de documentele în original, pentru conformitate, la depunerea dosarului.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor la secretariatul Primăriei comunei Dudeştii Noi, str. Calea Becicherecului, nr. 29, judeţul Timiş.
Dosarele de înscriere pentru concurs se vor depune personal de către candidat la secretariatul Primăriei comunei Dudeştii Noi în perioada 27.01.2017 – 15.02.2017, de luni până joi între orele 9:00-16:00 şi vineri între orele 9:00-13:00.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0256/378020.
Bibliografie pentru ocuparea postului de inspector I asistent :
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare;
- Ordonanţa de Guvern nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea
serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de
aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la
aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă;
- Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.